2008-06-18

Tjingeling på er där ute.....

Tja... Idag så är det dax för vårt svenska landslag i fotboll att komma vidare i EM-2008. Vi håller tummarna för killarna idag. Håller en xtra tumme för min favorit, Henke. Tidigare idag så var vi och tittade på en tränings-match mellan Kalmar och GAIS. Det blev 2-2.

Nu har det gått ett helt år sedan farbror doktorn skar i min fot. Då kan det ju vara tid att skära lite mitt på skenbenet i stället. Det är så pyttelitet och med 7 fina stygn. Det ska säkert bli kanonbra när det läkt ihop.

I år satsar jag på att plugga under sommaren med. Hittade en intressant sommarkurs. Denhär vackra utsikten har vi från skolan. Visst är Skåne fantastiskt!

Gubben är i full gång med att bygga träaltan här hemma. Jag bara längtar tills den är klar med blomster och allt. mmmm.... Sen ska jag njuta.....
Ha det gött tills vi hörs igen och håll tummarna för våra svenska killar i kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar