2009-05-07

Hej!

Hej på er alla!
Idag har jag inget speciellt att berätta. Jag vill bara skryta lite om vår xtratös och hennes jyckar. Jag förstår mig inte på dethär med utställningar osv.... Men att det går bra för lilltösen och hennes gubbe när dom är iväg, har jag förstått.
Bilderna har jag hämtat från deras egen sida. Tänk.... aldrig trodde vi att lilla tinastina skulle springa runt i en ring med lurviga hundar. :0) Vi trodde nog mer på bergsbestigare eller ngt livligare och farligare. Meeeen.... chi fick vi!
Titta vilka fina rosetter dom fått.... Kanonduktiga är dom! Grattis till er alla fyra.
Snart så ska husse och matte bli man och hustru. Undras om dom ska ha med hundarna i frack och hög hatt? :0) Vi önskar er all lycka i världen både med hundar och bröllop. Kram till er....
Bajbaj till er andra tills vi höres igen.....

1 kommentar:

  1. Tack:)

    Vilka fina bilder:)

    Hundarna kommer att vara med på bilderna efteråt utanför kyrkan med blåa flugor:)
    Kram

    SvaraRadera