2009-05-23

Hej!

Som ni alla vet så har vi haft fullt upp och bloggandet legat nere. Vilket det får göra lite då och då... Denna gången har vi nämligen haft bröllop. Yeeehh... Jag hade gärna gjort om det igen om tio år med samma gubbe. Vem vet? Kanske det blir så oxå?
Här är i alla fall en bild på min fina brudbukett. Den är gjord av Bya-Blomman i vellinge och av floristen Ulrika. I början när jag och gubben träffades så skickade han vackra blommor med bud varje vecka. Det var Ulrika som körde ut dom varje gång. Hon ville mer än gärna även göra min brudbukett och tyckte hon varit med från början ju.... :0) Klart hon skulle göra min bukett! Tack till Ulrika och Bya-Blomman som aldrig har gjort oss besvikna.
Tårtan är gjord av Höörs konditori på torget. Fantastiskt fin och otroligt god. Man kan tro att det är en prinsesstårta. Men där blir man lurad. Den var fylld med hallonmusé och chokladmusé + att konditorn haft fria händer till dekorationen. Tack till Richard, konditorn! Gubben tog en liten runda i trädgården och hittade sin bästa kompis....
Själv blev jag upptäckt på väg in från framsidan....
"Riktiga" bilder måste man ju oxå ha från sitt bröllop....
Utanför kyrkan... Om du undrar vad det är för prickar i luften så är det ett regn av fågelfrö. Vi vill ju inte att pippisarna ska få tarmvred eller dö för att vi gifter oss.
Nu över till något helt annat....
Vår lilla stora xtratös har ställt upp på en tävling där man visar två hundar på samma gg. DOM VANN!!!!!! Vi visste redan dom var duktiga... ;0) Ser ni att det är två hundar på bilden?
Vi vill även passa på att gratta vännerna till deras lille Malte. Han är en blandis mellan tax och russel. Vi önskar dom lycka till.....
Ha det gött där ute tills vi ses igen... Önskar Herr och Fru L.

1 kommentar:

  1. Då försöker jag igen, den ville inte första gången...
    Ni är jättevackra!!! Tårtorna och buketten var jättefint:)
    Puss å kram

    SvaraRadera