2008-07-06

Hellååå....

Ni har ju sett vår make-over på huset. Men det händer faktiskt annat här oxå. Jag och gubben var ute och körde en dag i det fina vädret. När vi var på väg hemåt så såg det mindre fint ut kan jag säga. Gissningsvis så ligger dom gråsvarta molnen just över vårt hem.
I förra veckan åkte vi till Göteborg för att fira en konfirmation kombinerad 15 års kalas. Det var gubbens minsta bror som hade den stora dagen. Jag har en jättefin bild på både han och katten. Men eftersom jag inte hunnit fråga honom så vill jag inte lägga ut honom här. Kanske ger han sitt samtycke nästa gg vi pratar med honom?
På bilden nedan kör vi förbi av farten till Getinge i Halland. Min väninna som väntade på att bli farmor för andra ggn var där på besök. YEEEE!!!! JIPPPIII!!!! GRATTIIIIISSSS!!!!! Det blev en liten tösabit denna gången. Men hon drog ut på tiden lite. Hon hade det väl mysigt i mammas mage? =)
I Göteborg fick vi åka över bron. Synd att det är så svårtatt ta bilder som duger från bilen.

Här är vi på väg norr över för att hämta upp barnen....

och så tillbaka över bron......

Här har vi svärfars, svärmors och lillebrors kise. Han är en ragdoll och lystrar till namnet Zlatan. Om ni undrar så hette han faktiskt så från början. =) En riktigt go mullig katt och hade varit en tänkbar pojkvän till Smilla om han inte varit av med sina nossar. Men visst är han vacker?!

Nu bär det av till Skåne igen! Det känns som att när man kommer till andra sidan tunneln så har man hamnat i ingen-mans-ladet (Halland). Det är bara en transportsträcka som räcker till Skåne. snart hemma.....

Bajbaj så länge.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar