2008-07-06

Tuddeliduuuuu...

Nu är jag här igen....
På bilden här nere ser ni min underbare gubben. Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna en så underbar man som denna. Visst är det fantastiskt att känna så om den man älskar? Fast han vänder vackra sidan till här i sina sverige-kalsonger så är han underbar. Dessutom är han suverän på att steka pannkakor... dom får både barn och djur att dreggla.... =)

Smilla har sin tid med pappa på morgonkvisten. Då är det fight på hög nivå som gäller. Jag tror hon tränar på honom så att hon ska kunna svara för sig om får gå ut lös i framtiden. Vi får se om det händer? Mamma är nämligen ganska pjoskig med sin kisemise.... =)

Mina små hrmm... stora töser. Dom är här på väg att köpa halstabletter. Jag bad dom att stanna för jag tyckte det såg så kul ut bakifrån. Snacka om olika typer av tjejer....

Stora tösen..... en vacker tjej.... till pappas förtret.... =)

Här har vi nästa charmknutte. Jag tror löven rör sig lite väl mkt i skogen idag? Bästa att hålla ett vakande öga på dom.
Men på altanen kan man ligga och ändå se allt.... fantastiskt! Tack pappa!

Tja... Vi har låtit Smilla vara på bordet ute på verandan. Det är skönt för henne att ligga där och sola sig och så kan hon se ut över gatan och trädgården. Helt ok tyckte vi.... Det tycker hon med.... Bästaste tiden på dygnet nu är när vi ska sitta där och äta frukost. Hon har siktat in sig på lillkillen. Han är lite av en favorit och det är hon till honom med. Goda vänner delar med sig...
Visst är dom söta tillsammans....

Kanske får lilla jag kliva upp på pappas plats när han är klar? Men inomhus.... neeee vågar inte.....
Unixz, som bor hos våra bekantingar, han vet hur man gör. Man sträcker sig fint och sitter kvar på stolen. Inget att gnälla om då väl? Var ju aldrig uppe på bordet heller.....

Ni är underbara.... pussar från mamma till er alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar