2008-07-18

Hellååå....

Tjaha... Då fyllde lilltösen 14år. Vart tar tiden vägen? Just detta uttrycket undrade jag väldigt över som ung. Varför sa alltid gamla människor så? Men idag när jag är 40år ung så funderar jag inte längre på varför "gamla" människor säger så. Nu förstår jag precis vad dom menar. När jag var tonåring eller 20+ så var varje vecka lika lång som vad en månad är idag. Visst är det konstigt hur man upplever tiden i del olika åldrarna?!

Hur som haver så blev det så i år att INGA släktingar kunde dyka upp på kalas av diverse anledningar. Men en hel drös med telefonsamtal blev det i alla fall.

Som ni vet så har vi fullt upp med huset och det blev en målardag som så många andra denna sommaren. Det bestämdes att vi skulle käka pizza för att känna att vi i alla fall firade lite.

Nu har vi helt underbara bekanta som engagerade sig. Dom bakade tårta och bjöd på bio. Vilka goa människor som gör detta för vår lilla tös... och helt oförberett oxå. Jag tror inte frun i huset riktigt förstår hur uppskattat det blev. För dem var det väl inte så mkt... som hon själv sa. Men jo det var det så tack ännu en gg....

Kisen i huset han var inte sen med att posa på sitt torn... goe gamle gubben.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar