2008-01-14

HEJ!







I lördags var jag och en väninna på ett "gammeldags" hederligt Tupperwareparty. Jag har varit på en del home-partys de senaste åren med både ljus, underkläder och en massa annat. men inget Tupperware. det var riktigt kul att se burkarna igen. =) Det var en annan gemensam väninna till oss som höll i det hela. Ni kan ju se på bilderna hur hon och hennes man konfererar om alla burkar som ska köpas. =) Efter partyt handlade vi pizza med oss hem till våra gubbar, ungar och oss själva så klart. Det var smaskens.
Min goda vän, Petra, har för ett tag sedan velat jag skulle måla en tavla åt henne. Hon hade ett önskemål om en bild på en skata. Detta eftersom jag, på ett kärvänligt sätt, brukar kalla henne för just detta. Mmmm... jag har gått och sugit länge på skatan som jag skulle måla och igår så kände jag att den ville komma fram. Jag är riktigt nöjd för en gångs skull. Vad tycker ni?

Som alltid så kan jag inte låta bli att ge er lite bilder på våra små sötnosar, Oden, Balder och Smilla. jag tror oden börjar bli lite trött på att vara fotomotiv faktiskt?

I morgon hoppas jag på att ha fått mail från min lärare på högskolan. Hon skickade respons på mina tidigare uppgifter. Meeenn guuuu vad hon skriver illa!!!! Varken jag eller gubben kunde tyda hennes kråkfötter. Nu hoppas jag på att få det i en lite mera lättläst text. Men med tanke på att hon brukar ta väldigt god till på sig med att svara så hoppas jag inte för mkt förrän i mars. =) lätt överdrivet....

Ha det bestialiskt tills vi ses igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar