2009-11-12

Lite mera Tarzan!

Först vill jag ge ett stort TACK till Tarzans uppfödare för att hon lägger så fina och många bilder till oss. Ett andra TACK är för att jag får lov att stjäla dom av henne.

Det är kul att få följa honom från när han var alldeles ny i världen och hela tiden fram + att få veta vad hans systrar kommer att få för namn.

Vår lille Tarzan växer och frodas och man kan nästan redan nu se att han kommer att göra skäl för sitt namn. En liten pigg stor gosse... hoppas han inte får för sig att gardiner är lianer bara. ;0)
Fångad av kameran när han leker...
När man är liten blir man trött av att leka och busa. Då kan man ju inte som tuff kille sova med mamma och systrar! Det förstår väl alla får jag hoppas. Men visst är det gött att krypa intill pappa och nanna en stund hos honom.
Jag satt här först!!!! Nääää.... jag först!!!!!! Tarzan och Stina delar Kevins barnstol.
Men man kan ju inte vara allt för tuff när man bara är en liten kattunge. Nutta lite på mamma måste man ju så man blir stooor och staaark gosse. och så är det liiiite mysigt med. Men säg det inte till någon. :0)
Ha det bäst där ute....
bajbaj.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar